08-05-2020: 13 Νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες στη διάθεση των πολιτών

13 νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες προστίθενται στη ψηφιακή πλατφόρμα του Δήμου Αθηναίων (https://eservices.cityofathens.gr/), που αναπτύχθηκε και αναβαθμίζεται συνεχώς από τη ΔΑΕΜ Α.Ε. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες έχουν φτάσει τις 27, σε διάστημα περίπου τριών μηνών, και έχουν εξυπηρετηθεί μέχρι στιγμής πάνω από 10.000 αιτήσεις πολιτών και επαγγελματιών.

Έτσι, οι πολίτες μπορούν πλέον να αιτηθούν για μια σειρά νέων υπηρεσιών και συγκεκριμένα:

 

  • Διόρθωση τόπου γέννησης
  • Άνοιγμα οικογενειακής μερίδας άγαμης μητέρας
  • Δήλωση διεύθυνσης κατοικίας για εκλογικούς καταλόγους
  • Μεταδημότευση άγαμου ενήλικα στα δημοτολόγια του Δήμου Αθηναίων
  • Εγγραφή τέκνων στο Δήμο Αθηναίων λόγω αναγνώρισης
  • Διόρθωση κύριου ονόματος
  • Προσθήκη κύριου ονόματος
  • Εγγραφή στο δημοτολόγιο όσων αποκτούν την ελληνική ιθαγένεια
  • Καταχώρηση λύσης γάμου ή συμφώνου συμβίωσης
  • Άνοιγμα οικογενειακής μερίδας μετά από απόκτηση τέκνου εντός συμφώνου συμβίωσης
  • Μεταδημότευση διαζευγμένων ή εν χηρεία συζύγων σε δήμο ή κοινότητα εκτός του τόπου καταγωγής τους
  • Μεταδημότευση συζύγων όταν ο ένας είναι δημότης του Δήμου Αθηναίων
  • Μεταδημότευση συζύγων και τέκνων όταν όλα τα μέλη της οικογένειας είναι γραμμένα στον ίδιο δήμο

Η προσπάθεια για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Δήμου είναι συνεχής, και στόχος είναι στο αμέσως επόμενο διάστημα να διεκπεραιώνονται με ηλεκτρονικό τρόπο άμεσα και γρήγορα όλα τα αιτήματα των πολιτών για το σύνολο των Διευθύνσεων του Δήμου χωρίς να χρειάζεται η αυτοπρόσωπη παρουσία τους.

Με χρήση των κωδικών taxisnet και με λίγα «κλικ» στον υπολογιστή τους οι ενδιαφερόμενοι έχουν την δυνατότητα να υποβάλλουν την αίτηση που επιθυμούν και να ενημερωθούν με ηλεκτρονικό τρόπο, μέσω του ψηφιακού τους αποθετηρίου, όταν το αίτημα τους επεξεργαστεί και ολοκληρωθεί από την αρμόδια Διεύθυνση του Δήμου.

Υπενθυμίζεται πως ο Δήμος Αθηναίων σε συνεργασία με την ΔΑΕΜ Α.Ε, έδωσε και εξακολουθεί να δίνει την δυνατότητα σε κάθε έναν από τους Δήμους της χώρας να αξιοποιήσει την ψηφιακή του πλατφόρμα δωρεάν, για όσο διαρκεί η υγειονομική κρίση, προκειμένου να διευκολυνθούν χιλιάδες άνθρωποι σε όλη την Ελλάδα για την ηλεκτρονική έκδοση πιστοποιητικών.

Για την ενεργοποίηση της ψηφιακής πλατφόρμας, κάθε Δήμος θα μπορεί να στείλει στην ΔΑΕΜ Α.Ε, η οποία ανέπτυξε και υποστηρίζει την ψηφιακή πλατφόρμα, αίτημα ενεργοποίησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση daem@daem.gr ή τηλεφωνικά στο 214 40 62 700.